FRÄMMANDE

Imorgon får vi främmande - Camilla will arrive! Så jag har städat, eftersom Jag, Camilla, Maja och Una ska ha filmkväll och tjockiskväll och danskväll och NODO-kväll. DET KOMMER BLI SÅ BAJSIGT KUL ATT DET INTE BORDE VARA TILLÅTET.

Vet ni! Idag har någonting stort hänt! Jag har köpt en fjärrutlösare till kameran - så nu kommer jag plåga er med så jävla mycket egobilder. Hah.. Dessutom! Jag har också köpt en minneskortsläsare eftersom våran systemis är för gammal för våra datorer vilket resulterar i att man inte kan ladda in bilderna direkt från kameran till datorn - jag behöver en minneskortläsare. VILKET JAG HAR NU.

Jag tänker sleepa nu, GODNATTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback