Imagine all the people living life in peace

Trodde jag skulle avlida imorse då jag klev upp. Vi började ju faktiskt tjugo över nio, så jag klev väl upp kring åtta. Jag ställde mig i duschen direkt, råkade få schampo i ögonen, åt upp ALL yoghurt jag hade, torkade håret, borstade tänderna och gick sen till skolan. Vi hade idrott idag. Jag hade glömt kläder, så jag tänkte "amen, jag idrottar i mina vanliga kläder, och så tar jag det bara lite lugnt". Det första mina vänner sa då dom kom in i gympasalen när lektionen nästan var slut - Det sket sig för Rebecca, hon är ju högröd i ansiktet. Såklart. Det var ju inte oväntat alls, det var basket. JAG KAN INTE TA DET LUGNT PÅ EN GYMPALEKTION! Jag är för tävlingsinriktad för att ta det lugnt, och sen är jag en dålig förlorare ovanpå det, </3 Jag for iallafall hem och duschade efter idrotten, eftersom jag svettades som en gris. MUMS! ♥

Iallafall.. Vi slutade klockan 4 idag, och jag var helt död då jag kom in i lägenhet. Men som från himlen, eller enhörnings guden, så fick jag allsmäktiga krafter. Jag städade, storstädade tillochmed. Och efter jag hade gjort det så lagade jag mat. Sen tog jag en massa bilder på maten, på städandet, på vatten, på mig själv (as usual, no biggie). Och så spelade jag in en lite halvfailad cover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback