superwoman

Umgicks med Carolina igåååår, vi såg The Human Centipede 2 (skitäckligfilm) och hon sov över. VAKNADE KLOCKAN 3 IDAG. Skitockså. Kommer nog inte kunna somna så värst tidigt ikväll, fast ändå. Det var väldigt skönt att få sova ut.

I'm going up tidigt tomorrow. SKA NÄMLIGEN TILLS VALLSBERGET TILLSAMMANS MED ELISE, WIHOOOO! Jag åker snowblades, AHYEAH. Taggar fettomycket! Kommer bli helt underbart roligt, har längtat efter att få börja åka igen! YAAAAY. Så jag ställer klockan på halv niooooo.

Nu tänker jag starta filmen "Submarine" och försöka sova, men har en känsla av att det inte kommer gå så bra. Eftersom jag sov i ett helt år inatt. HIHIHI.

Fick veta att jag blev kallad superwoman, pågrund av min superman tröja, hiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback