Tvättstugan

Under helgen blir uppdateringen inte på tippelitopptopp. Åker till Arjeplog! Så jag passar på att uppdaterna en snabbis nu istället. Men jag måste vara kvick. HAHAHAH, kvick.. Ska diska och packa, sen ska jag till Fridisen och döda en massa små gubbar som bor i hennes playstation. Vi ska äta semlor ♥

Förresten så kom jag på en sak igår. Jag hatar tvättstugan. Det är nästan alltid en massa bittra gamla tanter där nere. Direkt man kommer in dit känner man lukten av förakt. Dom ger mig en blick och dömer ut mig direkt, jag kan se i deras ögon att dom tror jag är värsta ligisten som ska förstöra manglaren och sedan försöka sno deras mamelucker.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag känner igen det där med tvättstugan såå mycket! Vissa tanter kommer till och med och lägger sig i hur man hänger tvätten "du borde inte sätta den där dit för då blablablaa" eller hur mycket tvättmedel man sätter. Men förlåt för att jag inte använder dina effektiva metoder du utvecklade för sjuttiotre år sedan när du minsann inte hade så mycket pengar och tid som dagens bortskämda ungdomar har.

2012-01-24 @ 20:08:08
URL: http://madeleinei.wordpress.com
Postat av: Kenjii

hahaha... kan bara skratta åt detta blogg inlägg för känner igen det så väl! Inlägget ihop med bilden gjorde min dag! Tack, vem du än är! :P



\\ Kenjii

2012-02-18 @ 16:28:59
URL: http://kenjii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback