It's cold and it's dark.

Fy faen vad kallt det är i mitt rum just nu. Jag och Emelie tänkte fara och köpa glass då klockan var ungefär 7, då var det fortfarande varmt ute så jag lämnade mitt fönster öppet eftersom vi skulle hem direkt efter glassen. Men vi såg Jinfi och Linda då vi köpt glass så vi stannade och var med dom och självklart så glömde jag helt bort mitt fönster som stod öppet. Och det har stått öppet ända tills nu vilket är ett par timmar. Men det blir nog varmt snart.. Hoppas jag. Vi har iallafall haft kul ikväll jag Jinfi och Linda men jag tänker inte dra allt i detalj vad vi gjort exakt. Det här är ingen fjortisblogg, har ni inte märkt att dom skriver så i alla bloggar. "Jaaa, idag så har man först varit hos Kalle sen drog vi vidare till ICA och köpte en chokladkaka men jag hade inte nog med pengar så jag lånade pengar av min bästa kompis Lena. Puss på dig vännen! :* <333 Sen så drog vi vidare till Roger där dom satt och spelade minecraft men jag ville inte vara med så jag låg bara i sängen och sov". Känner ni igen det där? För jag har fått nog av såna bloggar, man ba "MEN INGEN BRYR SIG OM NÄR DU HAR DIN MENS OCH VAD DU GJORT UNDER DAGEN I DETALJ!". Så nu tänker jag iallafall bunta ihop vad vi har gjort denna underbara men lite halvkalla kväll.
  • Gått upp på ett tak
  • Spelat fotboll
  • Ramlat på fotbollsplanen och börjat blöda på benen
  • Letat efter Jinfis MP3
Då vi gick upp på taket så var det bara jag som tog mig upp på det andra taket. Jinfis ben var så korta så dom nådde inte upp till avsatsen där man var tvungen att stå om man skulle kunna ta sig upp :D
Ja och på fotbollsplanen så ramlade jag en gång då jag skulle sparka fotbollen.. Jag skulle sparka den i luften medans jag hoppade men jag missade bollen och ramlade vilket resulterade i att jag skrapade upp knäet. Jinfi den lilla fjollan blev äcklad av blodet. Eftersom jag satt och klämde på mitt knä så det skulle komma ut mer blod.. :)

Jag har ju varit i Björklund hos Sabina också! Det var en miljon lemmlar där. Vi jagade dom och dom anföll mina fötter. Och dom skiter dessutom då dom blir arga. En av lemmlarna gjorde tillochmed volter och höll på och fjanta sig, jävla tönt som försöker skryta! Det var fullt med ihjälkörda lemmlar på vägen också. Vi räknade till 39 stycken döda på vägen från Björklund till Laisvallskorsningen.. Vilket inte är en så lång bit.

Här är en bild på som fula små djuren. Små som nå hamstrar och piper/skriker som såna där saker man använder för att stressa folk i det där spelet "Med vilda gester".. :)

Och en jättehet bild på Sabina och hennes söta vovve! :D

Och Sabina den jävla paparazzin! Hon satt bakom lastbilen och fnittrade och smygfotade mig medans jag hällde upp påskmust. :D

Kul har jag iallafall haft idag, och det bästa är att jag kommer få träffa Sabina ännu mer då jag flyttar till Piteå! :D

Och förresten så suger ni på att kommentera.. Just saying! :)


Kommentarer
Postat av: Iza

ÅÅÅÅHH det där lilla djuret var ju hur gulligt som helst! Jag vill ha honom haha <3

2011-04-25 @ 11:04:56
URL: http://izatown.blogg.se/
Postat av: Iza

Haha okej, men den var gosigt söt xD <3

2011-04-25 @ 13:05:11
URL: http://izatown.blogg.se/
Postat av: sabina

Het som vanligt då haha :)

2011-04-25 @ 15:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback