True Talent

Nu har jag bråkat med boxern som laggade ihop, städat lägenheten, poppat popcorn och gjort is thé. Så nu sitter jag här och mysar och tittar på True Talent! Idag var det faktiskt ganska kul på skolan. Jag har tillochmed pratat med en massa personer, och jag har fått en hel vän ;) Så nu är jag inte värsta outcastet längre! WOHO! Imorgon ska 2orna ha en massa aktiviteter med oss, fick höra av en annan tvåa att dom hade tänkt ut en massa lekar så att ettorna skulle göra bort sig. Hoppas inte att dom tvåorna som ska göra aktiviteter med oss har bestämt en massa hemska saker. Nu tänker jag lägga upp en del bilder, men ni får ursäkta kvalitén, jag ska köpa en bättre kamera på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

asså hihihiih älskar dig babe ♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-08-23 @ 23:31:52
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback