Baslådisen

Följde Emelie till Shell - fick låna hennes baslåda. Nu ska hon fan få känna hur det känns, att inte kunna höra sina egna tankar, eller att ens kunna höra sin egna musik. HIHO. Ett under hände dag, jag förstår det inte riktigt själv. Att det hände. Det var ett så kallat hallelujah moment. Emelie har alltid skrattat åt mina designer. Men idag, efter att hon sett min nya designis (Tryck F5, gjorde en ny.. IGEN. Förlåt, men nu är det slut på allt bytande, för ett litet tag iallafall) så frågade hon om JAG kunde göra en design åt HENNE. Och nu älskar alla mig, för att "det är den finaste designen Emelie någonsin haft". HA! Där fick dom se allt, dom som skrattat åt mina designer i åratal. PFFT! Nu fan, nu hinner jag ikapp dom, jag lovar. Jag kommer efter dom, ska stå vid deras säng och bara titta på dom medans dom sover, kanske flåsa lite i deras öron. Och viska lite läskiga saker..

En del av Emelies design. Headern. GÅ IN OCH TITTA PÅ HELA VETJA. Tryck här - ♣•☺☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback