Julgurkekläder

JAG FÖRSOV MIG INTE IDAG! Dagen är räddad, världen är räddad, enhörningarna lever och jag har allt godis i hela universum. Jag beställde väckning, OCH SE PÅ FAN! Hon ringde faktiskt och väckte mig, tack Elisefisen! Så min morgon har varit ganska mysig faktiskt. Vaknade klockan 11 av telefonen som rignde. Pratade med Elise i ungefär en timma, duschade sen, fotade lite, åt gröt och drack varm O'boy. FREAKING YUMMIE. Småsyskonen behöver mat för att leva, så jag ska göra korvstroganoff om ett tag, for dinner. Det är nästan det enda jag kan laga (som blir gott).
Förresten så drack jag den varma chokladen i en av våra fina tomte koppar, HIHO.

Nej, jag kan inte posa. Jag ser ut som en fisk. Höh, men jag lägger ut bilderna ändå, för att vara lite extra fulilililis.

Kommentarer
Postat av: malin

så himla fina bilder! älskar den på koppen och skålen!!:)

2011-12-30 @ 19:45:20
URL: http://jagemallan.blogg.se/
Postat av: Eliseeee!

Det var så lite så :D

Du vet aldrig när Jag kan ringa och väcka dig, hehehe.. (;

2011-12-31 @ 03:24:53
URL: http://elisealmquistiden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback