mysdag

Tänkte fota imorse, men sov bort halva dagen, vaknade då det var mörkt. Så det bajsade ihop sig. Min sömn har bajsat ihop sig lite, har börjat stanna uppe sent på nätterna för att prata med intressanta människor. Det är så intressant att jag inte kan gå och lägga mig, så då stannar jag uppe istället. Sen sover jag länge. Sen blir jag inte trött på kvällen då jag ska sova, så då pratar jag lite med några personer. Och plötsligt har några timmar gått och så somnar jag jätte sent igen. Det blir som en ond cirkel, jag försover mig varje dag, och så kan jag inte fota eftersom jag vaknar då det är mörkt. MEN IMORGON DÅ JÄVLAR, då tänker jag smiska mig själv på naveln om jag inte kliver upp i tid. För jag ska fanimig fota. Och det ska bli fina bilder, annars då jävlar. Då kommer det bli hemskt för dig Rebecca, jag kommer slå dig så jävla hårt, och sedan våldta dig, ditt lilla svin. HAH. Skämta! lite.

Umgicks med Li, Tina och Emelie idag. Vi (jag) dansade, vi fotade, vi åt, vi lyssnade på musik, vi dog. Sen återupplivades vi, och så slog Li ner oss med ett slagträ. Nej förresten, det var ett skämt. Min humor suger, och jag skriver bara konstiga saker idag. Justja. Jag ska nog slå ner Li med ett slagträ, för hon har fått ett par SVAMPBOB-HÖRLURAR. Och vet ni vad det värsta är? Hon tänker byta ut dom mot ett annat par. Seriöst, om jag skulle få ett par svampbob hörlurar skulle mitt liv vara fulländat, jag skulle inte ens byta dom mot kungens halva arm.

Nu ska jag inte sova. Höll på att skriva att jag skulle sova, men kom på ATT JAG INTE KAN. Så jag har bara tänkt avsluta blogginlägget lite fint. FÅ ETT FINT LITET AVSLUT. Kanske ska äta lite godis också, för godis är bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var med och tävla om att bli dagens blogg! :)

2011-12-29 @ 22:08:13
URL: http://awesomenessphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback