EN ROSA, FIN OCH FLUFFIG.

ETT PLAYSTATION 2 MED EN ROSA HAND-KONTROLL-SOM-MAN-SPELAR-MED-GREJ. Mitt liv är nog fulländat nu, om jag skulle dö just i denna sekund skulle jag iallafall dö lycklig. KÄNNER MIG TYP HÖG PÅ LIVET. Om man, just i detta nu, skulle gradera min glädje på en skala från ett till enhörning så skulle det helt klart vara en regnbågsenhörning. JACKPOTT. Full pott. Jag är nyduschad och fretj (fräsh). Måste skynda på lite med inlägget, ska springa hem till farmor på middag, blir julmat! SÅKLART. Jag ska äta godis då jag kommer hem, men jag måste gå till ica och köpa lite först. Ska dra med mig emelie, ska ta sparken. Så då får jag lov att knyta fast henne i ett snöre och dra henne efter sparken. Moa kan ju få följa också! Hon kan få tolka bakom sparken, inte med någon bob eller så, det är bara hon sätter sig på Emelie som dras efter sparken i ett snöre. MOA FÅR TOLKA PÅ EMELIE. Så jäkla hilarious. Ser det framför ögonen, likt en hemmagjord film.

MITT FINA PALYSTATION MED ROSA HAND-KONTROLL-SOM-MAN-SPELAR-MED-GREJ. Och några otroligt vackra bilder på mig själv. Egotrippad? YESBOX. Idag är jag det, idag får jag vara det. Eftersom jag är så glad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

gaah, du är så otroligt söt! :) haha jag vet att det var ganska random, men jag har följt din blogg på bloglovin ett bra tag och du verkar så skön och jag äälskar din stil! just sayin;)

2011-12-26 @ 21:21:39
URL: http://awesomenessphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback