kolsyrat vatten med choklad och pringles.

Jag mår så illa just nu att det inte är sant. Först åt jag en stor bit rulltårta, sen en hel stor marabou mjölkchoklad, sedan ett helt pringles rör, en hel flaska med kolsyrat vatten, en hamburgare och ostkrokar, plus en massa kakor. Jag har ätit så mycket idag, det känns som att jag ska spy fast ändå inte, jag mår illa och har ont i magen, men jag känner mer för att sova än att spy. Jag måste försöka att somna hyfsat tidigt ikväll, för jag måste vända dygnet. Jag tycker synd om dom som ska upp och jobba imorgon. Fast jag börjar ju jobba om en vecka.. Jag tycker att Amanda ska pallra sig hem! Om hon inte redan gjort det.. Jaja, på torsdag ska jag till Piteå, och då ska jag köpa en ny gitarr! WOHO! Nu åt jag upp den sista chokladbiten, VARFÖR REBECCA? Nu mår jag ännu mer illa. Ni vet kaskadspyor? Såna där spyor som typ flyger ut ur munnen rakt fram, det är jämt så på tecknade program. Tills i somras visste jag inte att såna spyor fanns på riktigt.. Mums.. Detta som jag nyss skrivit har helt seriöst tagit en halvtimma, jag känner mig helt seg i hjärnan. Lika seg som Li's coola sköldpadda. Jag älskar att skrämma hennes sköldpadda. Li tyckte jag var trög då jag undrade om sköldpaddor hade känsel i deras skal.. Jag tycker att dom borde känna någonting om jag tar en kniv och stabbar dom i skalet. Men enligt Li gör dom ju inte det. Jag dumförklarade mig nyss va? VILL NI VETA EN SAK?! Krokodil + Panda = KROKOPANDA eller PAKROKO!

VACKERT


Kommentarer
Postat av: melissa

sv: det lät gott!:)

kika in i bloggen och se vem som vann?;)

2011-06-27 @ 09:15:12
URL: http://melimelissa.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha jo de behövde jag :D

2011-06-28 @ 21:43:52
URL: http://sandraal.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, jag känner så igen mej, ibland undrar man bara varför man ska fortsätta äta och äta fast man vet hur det kommer sluta..:P

2011-06-29 @ 20:10:21
URL: http://saraomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback