I'M BACK #2

1 månad och 1 dag sen. Så länge var det sen jag bloggade senast. Men jag tror jag behövde det, för dom senaste dagarna har jag gått omkring och haft ångest över att jag inte hade någon header. Jag ville blogga, men min header hade försvunnit och det är inte kul att blogga utan header. Nu har vi dock fixat en ny design! Så jag tänker börja blogga på riktigt. Nu ska ni få en liten uppdatering på vad som hänt sen jag bloggade sist:

- Jag har fyllt år, 16 bast. Det var nog en av dom bästa födelsedagarna jag haft. En söt flicka vid namn Emmy åkte med mig hem till Arjeplog den helgen. Mamma gjorde världens godaste tårta. Jag fick en stålsträngad helt underbar gitarr, en iPhone, väldigt mycket godis, ett armband av märket snö, kläder, pengar m.m
- Förra helgen kom mina vänner från Arjeplog och hälsade på. Totalt var vi sex personer som trängde ihop oss i min lilla lägenhet. Ni som varit där vet hur liten den är. Då man skulle lägga ut madrasserna på golvet och bädda var man tvungen att pussla ihop allt. Men vi hade roligt ändå, speciellt en händelse: Iben och Tina hade somnat. Jag, Emmy, Emelie och Robert var fortfarande vakna och vi satt och skrattade åt i princip ingenting. Sen gjorde vi pommes frites och åt päronsplitt, klockan var då 3 på natten, och plötsligt satt sig Iben upp i sömnen "Varför är det så ljust?" frågade hon oss sömnigt. Emelie svarade då "Det är solen." och Iben skrattade lite åt oss innan hon la sig ner igen som om ingenting hade hänt. Efter cirka 10 minuter satt hon sig upp igen och halvskrek "Jag förstår ingenting!". Hon förstod ingenting alltså, vi förstod ingenting, ingen förstod någonting. Så vi skrattade åt det istället för att försöka förstå. Det vi förstod var att Iben pratade i sömnen, och att hon trodde vi gjorde nudlar istället för pommes frites.

Jag måste bara säga att jag är helt kär i appen Instagram. Om ni har instagram: Adda mig, jag heter RebbH. Så, här får ni bilder från min månad, tagna med: INSTAGRAM. Surprise?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback