jesusranch

Tror ni mitt "Sätta-in-fina-bilder-i-jätte-fint-fotoalbum" moment worked out as it skulle göra? Nej. Till min stora förskräckelse insåg jag att då jag skulle sätta in den allra första bilden så var den för bred. Det jävlafuckingskitkorvssurprutte fotoalbumet sög jättehårt för det var för litet! Och alla mina bilder är lika stora. Jag blir jätteledsen på mig själv eftersom jag är så värdelös att jag inte ens kan behålla kvittot då jag köper viktiga saker. Nu måste jag klippa i alla mina bilder, och jag är dålig på att klippa för det blir alltid så jävla snett. Men nu ska jag sluta (höll på att skriva fortsätta) vara så negativ. Vet ni vilken känsla som är grym? Den känslan då man nyss städat klart hela lägenheten och diskat, dammsugit, skurat, ja hela köret liksom, och sen sätter man sig bara ner i soffan och tröstäter glass för att man sitter hemma och för att ens liv är helt miserabelt. Den känslan är faktiskt ganska awsome, typ som om man simmat i ett diarré hav i dagar och nyss skymtat en bit land (och ja, jag snodde det citatet, jag är inte så klurig att jag kan komma på såna roliga saker själv). Ändå städar jag inte, fastän jag vet att det är så skönt efteråt, för jag känner mig så sluskig då jag har det så stökigt som jag har just nu. Det ligger glasspapper och skit överallt. Och nu är jag trött också. ÅÅH, jag måste ju pallra mig till Frida som ska klippa resten av Arvid's hår, hans hår är av vad jag förstått inte så vackert just nu. Klippmaskinen gick sönder då dom hade lite kvar, så det är typ en sned kaluffs mitt på skallen, jag vill så gärna se det!

Nu får ni bilder från förra helgen då jag var hemma, var bland annat och åt tacos hos Robert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback