Ett fotografi i timmen


07.00 - PORRIGT VÄRRE! Jag vaknade lite före klockan sju, duschade och åt.
08.00 - READY FOR SCHOOL!

09.00 - Vid denna tidpunkt pimpade jag min hälsopedagogik bok - UNDER LEKTIONSTID. Watch out - we've got a badass over here.
10.00 - Även här är jag så jävla badass att det inte är sant. JAG SITTER JU PÅ SPOTIFY OCH DRICKER COLA UNDER LEKTIONEN. Damn.

11.00 - I den där stunden satt jag och åt. Jag förväntade mig att det skulle smaka "just like voldemorts asscrack" men min mage var glad eftersom maten var överaskande god.
12.00 - Det är nu mitt riktiga jag visar sig. Jag har fått i mig mat och cola under dagen, så på lunchrasten smäller det. Denna gången bestämde vi oss för att leka "sätt-kondomer-på-Rebeccas-armar-så-att-hon-inte-kan-ta-i-någonting-alls".

13.00 - Jag och Elise bestämde oss för att bli ninjor, så vi spenderade några minuter framför ett youtube klipp och lyckades vika coola pappers ninja kaststjärnor!
14.00 - Här läste jag världens mysigaste bok med världens mysigaste framsida. Engelska lektion in my heart for the moment liksom - vi får ju läsa.

15.00 - Vid denna tidpunkt pågick det heta diskussioner mellan mig och Miriam angående abort. Jag är för abort och Miriam är lite emot det. Vi ska skriva argumenterande tal på svenskan - det är anledningen till upplopet om abort borde vara tillåtet eller inte. Det är en ganska intressant fråga, hur är eran ställning till abort?
16.00 - Nu hade vi slutat skolan, så jag sprang skrikandes till Ica eftersom jag är ett sockermonster som behöver matas. Här strosade jag runt i cirka 30 minuter eftersom jag inte hade en blekaste aning om vad jag ville äta till middag. Så jag ringde till mamma om middags-tips. Vi kom fram till att jag var sugen på sallad.

17.00 - Då jag väl tagit mig hem från Ica kastade jag mig över min orientdressings-dränkta sallad, OCH GOD VAR DEN.
18.00 - När jag tryckt i mig hela kycklingsalladen tänkte jag att jag var sugen på varm choklad. Så jag tillagade en maffig jävla varmchokladskopp med grädde, chokladsås, strössel och minimarsmallows. Egentligen orkade jag inte ens halva eftersom jag nyss ätit sallad och för att det var så himla sött, men jag fick i mig lite av den iallafall och då kändes det värt besväret♥

Nu är klockan strax nio, så jag tänker mysa mig ner med två fina/hemska/ångestfyllda/vackra böcker. Nämligen Syskonkärlek och Ondskan. Imorgon är det utelek på Anettes lektion igen. Ännu en lugn tisdag alltså!

This is how it will look like:
09.20 - Svenska
10.25 - Lunch
12.15 - Idrott
14.20 - Hälsopedagogik (utelek)
16.15 - OVERANDOUT

GODNATT ALLA FINA.

Kommentarer
Postat av: Eikarik

Ser ut som om någon har haft en rolig dag minsan! :D



Ninja! Haiiija! ^^



Btw.

Var med i min tävling på min blogg, denna gång handlar det om ansiktsvård produkter! ^^

http://EIKARIKS.luffi.se/

2012-02-27 @ 21:11:50
URL: http://EIKARIKS.luffi.se/
Postat av: moa

just like voldemorts asscrack hahahahhaa!!

2012-02-27 @ 21:25:07
URL: http://prinsmos.se
Postat av: li

Asså... Det här med abort:

Abort är ju bra när man till exempel har blivit våldtagen, jag menar: då är det lätt att förstå om någon vill göra abort.

Men om någon liksom bara blev på smällen och gör abort så är det ju en helt annan sak. Tycker att det är ok, till och med bra, om hon som blivit gravid är ung/inte redo för ett skaffa barn. Då är det bättre om man gör abort så att barnet inte får en dålig uppfostran!

Samtidigt tycker jag att det är onödigt om någon gör Abort 15gr för att hon inte kan lära sig att använda preventivmedel (JA, det finns faktiskt såna knäppa människor!), SPECIELLT inte om man är i den åldern då man faktiskt är mer lämpad för att ta hand om ett barn (30-40 år gammal typ).

En sak man bör tänka på då om man gjort Abort mer än tre gånger är ju att man faktiskt dödar ett liv. Även om det bara är ett befruktat ägg eller ett foster så är det ett liv man dödar.

Jag är för Abort, men jag tycker inte att man ska missbruka det. Det är ju liksom onödigt att döda ett liv flera gånger, utan en lika allvarlig anledning som våldtäkt?



That's my opinion!

Now - go n' kick that Miriams ass! :D

2012-02-29 @ 18:58:47
URL: http://shakeshakeshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback