UTEBUSMUSSNORKUSDREGGEL

Bussresan gick bra! Jag somnade på bussen och sov nästan hela vägen - och jag blev inte inlåst i något läskigt bussgarage! Haha, det hände en liten pinsam sak. Vet ni vad jag vaknade av? Det var pågrund av att jag dreglat ner halva mitt ansikte. Mums♥

Igår då jag kom till skolan så hade vi buggisen, vi skulle träna på att bugga till skoldansen som var idag. Det var faktiskt ganska kul! Jag och Maja kan det här med att bugga, NI SKULLE HA SETT OSS. Men eftersom bugg egentligen ska vara mellan en kille och en tjej så fick jag ta kill-rollen och leda. MEN DET VAR ROLIGT.

Vi hade utelekar igår också! OCH SÅ FICK VI SEMLOR EFTER DET. Så, det var en ganska rolig/chill dag. WIHO. Jag ska se det senaste avsnittet av Glee nu! Här får ni några bilder som vår mentor lagt upp från våran ute-lek-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback