barnvagnshelvetet

Vet ni vad jag hatar? Barnvagnar. Barnvagnar i affärer. Dom är så jävla ivägen, ALL THE TIME. Var på ICA för någon dag sedan, där var det en mamma och en son. Och en bred jävla barnvagn. OCH VET NI HUR GAMMAL POJKEN VAR?! Typ 12. Det var vad han såg ut att vara, en sån där stor jävla unge ska fan inte sitta i en BARNVAGN. Och dessutom hade hon ställt den helt konstigt så man tog sig inte förbi. STÅ INTE I MITT I GÅNGEN MED DIN JÄVLA TRIPPELDELUX SUBBERSNOBBIGA JÄVLA DESIGNERPLASTÄCKELHELVETE TILL BARNVAGN! Folk försöker faktiskt ta sig fram till potentiella fynd. Okej, det var ica. Finns inte så mycket att fynda där förutom tamponger och godis till extra pris. But still. Det finns inget som irriterar mig mer än en stor fet jävla barnvagn mitt i gången. Eller ännu värre: Ett fetto som ställt både sig själv och sin jävla barnvagn i gången. Då finns det ingen chans att man tar sig förbi. Hoppas ni förstod mitt lilla skämt, fetto. Barnvagnar är jävligt ivägen, skona dina medmänniskor och lämna ungjäveln hemma. Eller så skaffar ni bärsele.

HAHA, åh ♥

/fuck you


Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med! Det värsta är också då man åker och ska shoppa, och så är det en sån dag då alla andra också gör det så det är redan proppfullt i affärerna och sen kommer alla med sina jävla barnvagnar. FML

2012-01-11 @ 14:48:50
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback