Förlåt migigigi

Har inte bloggat på three days, eftersom Robert och Emelie varit hos mig här i Piteå, och sovit öveeer. Dom är jobbiga stundvis.. Som tillexempel igår då jag bad dom att diska och plocka ihop sina saker som var spridda överallt i lägenheten medans jag skulle duscha. JAG FICK INTE VARA IFRED. Dom var som små barn, dom knackade på dörren hela tiden och skvallrade om vad den andra gjorde och inte gjorde, tillexempel "REBECCAAAAA! Emelie tänker bara torka av halva bordet! Hon tänker inte torka av hela eftersom jag inte torkade av mitt egna underlägg! Säg åt henne!", eller "REBECCAAAA! Robert städar inte! Säg åt honom!". Som små barn. Robert tycker om små sushi fiskar och Emelie är död. Anyway hoes. Jag är kraftigt död idag, har inte sovit ordentligt på typ en vecka. Men ikväll måste jag vara uppe lite extra länge, MEN DET BLIR KUL. Spännande. Och lite läskigt. SKRÄCKFILMER. But now my friends, måste jag sparka upp Emelie och Robert från sängen och så ska vi städa upp innan dom åker hem till Arjeplog, bussen går tjugo över tvåååå. Och då måste jag tvätta, och städa ännu mer, och duscha, och blää. Måste göra en massa tråkiga saker.

Ser ut som en baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback