JAG FUCKING LYCKADES

Jag vet inte hur många gånger varje dag jag säger att mitt liv är fulländat, men den här gången menar jag det verkligen, den här gången är mitt liv faktiskt fulländat - Jag klarade av att steka plättar. SERIOUSLY?!?! Applåder?! JAG SKA FAN HYLLAS! Varje gång jag har försökt steka plättar så har det slutat med att det enda återstående av plättarna är en flottig hög med plätt-slamsor istället för en massa fina runda platta plättar. Men den här gången lyckades jag ♥

Nu tänker jag koka varm choklad, och den här gången hoppas jag på att få njuta av den i lugn och ro. Igår tänkte jag ju ha myskväll - dricka varm choklad och titta på några avsnitt av Skins. Men NEEEEEEEEJ. Mina grannar bestämde sig för att ha lite roligt med varandra. Jag lovar, dom hade typ skrik-sex. Just nu grälar dom, åh, jag älskar mina grannar. Antingen så stönar dom jätte högt, skriker på varandra eller så föder dom upp elefanter. För dom klampar i golvet. Det känns som att mitt tak närsomhelst kommer rasa sönder och så kommer dom där två skithålen till grannar ramla ner på mig. Blä, godnatt.

Var jätte emo, som alla andra dagar, och åt middag ensam. Igen. As fucking usual.

Kommentarer
Postat av: Helena

Och ändå har du två tallrikar? ;)

2012-01-16 @ 22:01:40
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback