"Jag skulle ha skalat av hela fingret, som en riktig man"

Skalade mig i fingret. Med potatisskalaren. Det började blöda. Det gjorde ont. Det var en olycka, en olycklig olycka som bringade mig smärta. BRINGADE. Vem fan använder det ordet seriöst?! "Det bringade mig smärta" - varför?! SÄG BARA ATT DET GJORDE ONT SÅ ÄR ALLA NÖJDA OCH GLADA. Det där är det värsta jag vet. Då folk använder såna där "vuxna" ord. Förlåt, men jag kan inte förstå er hälften av tiden. Något ännu värre är när folk, i min ålder, använder såna där ord. VARFÖR HAR NI VÄXT UPP? Eller rättare sagt, varför försöker ni leka vuxna? Okej, en del kanske använder en massa svåra ord helt seriöst, och det är okej så länge dom kan behärska orden. Men då dom inte kan behärska orden - AYAYAY. Det är inte okej. Sluta lek vuxen. Tack, bra. Ska sova nu och hata mitt liv eftersom mina grannar suger. Jag kan ju aldrig få lugn och ro. Idag har det låtit som om deras jävla elefant ungar har åkt rullskridskor/skateboard. Och min lägenhet luktar surströmming eftersom någon bestämde sig för att öppna upp en surströmmingsburk och bjuda på fest. Fuck you.

Ska sparka dom i röven med mina fossingar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lägg en lapp i deras brevlåda! Säg åt dom att vara tystare när dom har sex och binda fast deras jävla ungar i en garderob eller något! Jag skulle fan inte palla!

2012-01-18 @ 22:41:45
URL: http://anothershore.blogg.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback