Kladdis-kakius

Bakade ju en kladdkaka igår. UTAN ÄGG. Den smakade konstigt, fast ändå gott på något sätt, A LITTLE BIT SALTY. Kladdkaks-smeten såg vidrig ut i början, man skulle blanda mjölk+socker+margarin, MARGARIN BLANDAR SIG INTE BRA MED MJÖLK?!?!?!? Så det såg ut som om någon råkat spy i min skål♥ Men sen såg det perfa ut. Var tvungen att smaka lite också, råkade få en del av smeten i ansiktet. INTRESSANT INFORMATION KOMMER NU - Min ung är väldigt liten. Den är mindre än min mikro :(

IMORGON BLIR DET ARJEPLOG, yihooo. Har en känsla av att det kommer bli lite rörigt, vi ska ju hyra ut huset så det blir att flytta in i den kära gamla husvagnen på lördag♥ ÅH VAD JAG HAR LÄNGTAT. Eller så inte.. Längtar mest efter pizza just nu. Lada hade lagt ut en bild från då vi var i Arvidsjaur. Jag, Emelie och Robert var lite hungriga så vi beställde en bastant jävla pizza, en sån där familje pizza för sju personer, det var pommes frittes och grejer på den. MUMSIIIIIGT. Förresten, mitt ansikte ser konstigt ut eftersom det var dagen efter modeshowen och det där jävla sminket ville inte försvinna från min hud, oavsett hur mycket jag gnuggade.

Kommentarer
Postat av: fanny

haha så söt du är :)

2012-01-15 @ 01:59:56
URL: http://imsofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback