Nightey

Har nyss bäddat ner the good old husvagns säng. Jag längtar otroligt mycket till min egna säng hemma i vårt egna hus och inte den hårda husvagnssängen. Men snart är vi hemma igen. Snart är uthyrningstiden slut. Jag hade världens mysigaste morgon idag. Jag hade glömt hur mysigt det var att kliva upp riktigt tidigt och göra frukost och fixa till sig utan att stressa. JAG HANN JU TILLOCHMED BLOGGA! Det har inte hänt på VÄLDIGT länge. Jag brukar egentligen gå upp cirka 15 minuter innan jag börjar skolan och sedan stressa igenom alla nödvändigheter såsom att borsta tänderna, klä på sig och kasta i sig frukost.

Whatever. Just nu sitter jag bläddrar igenom min dashbord på tumblr. Jag ska sova. Nightey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback