SÅHÄR MÅR JAG JUST NU:

Nu är det vinter marknad i Arjeplog. Marknad för mig betyder att jag måste äta extra mycket jämfört med andra dagar. Men denna gång har jag nog gått till överdrift.

Först åt jag souvas på marknaden. Sen gick vi till Li och åt nudlar. Sen åt vi chokladflingor och mjölk. Sen åt jag en massa nougat. Sen åt jag chokladägg och marabou. Sen drack jag en powerking. Sen drack jag en snapple. Sen for jag hem och åt pizza till middag. Sen åt jag chips och efter det for vi till sporthallen för någon ungdomsgrej som är varje marknad - där hade dom självklart café, så jag köpte dricka.

Nu vill jag spy på alla.

Haha, påtal om den där grejen på sporthallen - GO TEAM FLICKORNA.
You wont get it.

Här kommer bilder från (mest) marknaden, men också från saker vi ätit idag och allt bajs.
Det var värsta snöstormen!

Kommentarer
Postat av: fanny

Heej, vad använder du för kamera och objektiv? :) för du tar jätte fina bilder!! :) Kramis!!

2012-03-10 @ 23:03:08
URL: http://dengulabullen.blogg.se/
Postat av: Maja

Så himla härliga bilder, seriöst!

stalkar förlåt men ville bara säga det ^^'

2012-03-13 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback